- Намагайтеся займатися з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять.

- Повторюйте вправи. Розвиток розумових здібностей дитини визначають час і практика. Якщо якась вправа не виходить, зробіть перерву, поверніться до неї пізніше або запропонуйте дитьині легший варіант завдання.

- Не виявляйте зайвої троивоги з приводу недостатніх успіхів і незначного просування або навіть деякого регресу вашої дитини.

- Будьте терплячими, не поспішайте, не давайте вашій дитині завдань, що виходять за межі її інтелектуальних можливостей.

- У заняттях з дитиною треба знати міру. Не змушуйте дитину виконувати вправу, якщо вона весь час крутиться, стомилася, неврівноважена. Спробуйе визначити межі витривалості дитини, збільшуйте триваліть занять щоразу на невеликий відрізок часу.

- Бажано використовувати ігрові форми занять, оскільки діти погано сприймають чітко регламентовані, повторювані, монотонні заняття.

- Уникайте несхвальної оцінки, знаходьте слово підтримки, частіше хваліть дитину за терпіння, наполегливість тощо. Ніколи не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Формуйте в неї впевненість у своїх силах, високу самооцінку.

- Необхідно памятати, що покарання за неправильне розвязанння завдань буде останнім і найменш ефективним способом, що завжди викликає в дитини негативні емоції.

РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ

- Розгляньте уважно малюнок (схему, таблицю). Поміркуйте, що тут зображено.

- Вдумайтеся в назву та зміст ілюстрації. Визначте, до якої частини параграфу вона належить.

- Визначте мету застосування малюнка (схеми, таблиці) під час вивчення матеріалу.

- Знайдіть у тексті параграфа відомості, факти, які підтверджують або деталізують зміст даної ілюстрації.

- Розкажіть за допомогою ілюстрації, які нові факти ви відкрили для себе

Кiлькiсть переглядiв: 81